Από σήμερα ..

Από σήμερα..

Από σήμερα θα προσπαθήσω να φορώ το πουκάμισο του έρωτα πιο συχνά, και ας μην προλαβαίνω να το σιδερώνω..

Από σήμερα θα προσπαθήσω να διαβαίνω το δικό μου δρόμο, και ας είναι ανηφορικός και γεμάτος λακούβες..

Από σήμερα θα προσπαθήσω να κατέβω από το φορτηγό της μοναξιάς μου, που ανέβηκα εδώ και καιρό γιατί κουράστηκα να ελπίζω..

Από σήμερα θα προσπαθήσω να πιστέψω ξανά ότι εκεί έξω υπάρχουν ψυχές που ήρθαν κάτω στη γη για να κλείσουν πληγές που είναι ακόμη ανοικτές..

Από σήμερα θα αφήνω μόνιμα ένα λαμπάκι αναμμένο για να φωτίζει έστω και λίγο το νου μου, όταν εκείνος σκοτεινιάζει  από τις μαύρες σκέψεις..

Από σήμερα δεν θα ξεχνώ να φορώ την μάσκα για να βγω, όπως δεν θα ξεχνώ να παίρνω  μαζί μου και  εκείνο  το αναστάσιμο βλέμμα, που χωρίς να ακουμπήσει κανέναν  εκείνο περιβάλλει, εκείνο αναδεικνύει, εκείνο θεραπεύει, εκείνο εμπνέει, εκείνο αγαπάει..

Γιατί από σήμερα και κάθε μέρα ο Θεός σκηνοθετεί ταινίες μικρού μήκους αποκλειστικά για τον καθένα μας, για να βρούμε τη χαρά και την ειρήνη στη ζωή μας. Και αυτές οι ταινίες προβάλλονται μία και μοναδική φορά στο σήμερα του καθενός μας. Και πότε έχουν happy end και πότε όχι, σίγουρα όμως έχουν πάντα suspense. Και ο Θεός το μόνο που θέλει είναι να τον εμπιστευτούμε γιατί είναι ένας σκηνοθέτης που τα δίνει όλα για τους ηθοποιούς του. Πιστεύει τόσο πολύ στον καθένα ξεχωριστά που στα διαλλείματα των γυρισμάτων τούς ψιθυρίζει στο αυτί: « Μου είσαι σημαντικός, μου είσαι αγαπητός, όχι γιατί τα κάνεις όλα σωστά, αλλά γιατί είσαι παιδί μου ».   Το μόνο που ζητάει από τον καθένα είναι να είναι ο αληθινός εαυτός του πρωταγωνιστής στη ζωή του. Το μόνο που ζητάει είναι να παραμείνουμε αυθεντικοί σ’ ένα σίριαλ που το τέλος του δεν έχει ακόμη γραφεί..

Σεραφείμ Λάππας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Υλικό για τους 3 ιεράρχες