https://dide.lef.sch.gr/2021/08/03/nomos-4823-2021/ (Μπορείτε να "πατήσετε" τον σύνδεσμο και να "κατεβάσετε" το σχετικό ΦΕΚ. Σελίδα 9002) ________ Πρόσφατα, συζητώντας με έναν από τους συγγραφείς των νέων σχολικών βιβλίων, μου επισημάνθηκε το εξής: αν κάποια ενότητα δεν μας καλύπτει στον τρόπο που παρουσιάζεται στο βιβλίο που θα επιλέξουμε, έχουμε κάθε δικαίωμα να διδάξουμε την ίδια ενότητα χρησιμοποιώντας υλικό από τα υπόλοιπα διαθέσιμα βιβλία. Επειδή όμως στο σχολείο έχουμε μάθει να είμαστε κατοχυρωμένοι, και δεν έχω διαβάσει ακόμη τη σχετική νομοθεσία, τον ρώτησα αν υπάρχει σε κάποιο ΦΕΚ (για να είμαστε σίγουροι) Η απάντησή του άμεση, βρίσκεται στο Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α’ 136/03.08.2021, Άρθρο 85, Παράγραφος 3, όπου αναφέρεται ξεκάθαρα: «Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας, οι εκπαιδευτικοί [...] δύνανται να χρησιμοποιούν, παράλληλα με το διδακτικό βιβλίο που έχει διανεμηθεί στην οικεία σχολική μονάδα, το σύνολο των διδακτικών βιβλίων του αντίστοιχου μαθήματος σε ψηφιακή...
"Σάς εύχομαι όνειρα ατελείωτα και την άγρια επιθυμία να πετύχετε κάποια απ’ αυτά. Σάς εύχομαι να αγαπάτε ό,τι πρέπει ν’ αγαπηθεί και να ξεχάσετε ό,τι πρέπει να ξεχαστεί. Σάς εύχομαι να ξυπνάτε με τραγούδια πουλιών και γέλια παιδιών. Σάς εύχομαι να σέβεστε τη διαφορετικότητα των άλλων, γιατί είναι σπουδαίο να ανακαλύπτουμε την αρετή και την αξία του καθενός. Σάς εύχομαι να αντιστέκεστε στη στασιμότητα, στην αδιαφορία και στ’ αρνητικά της εποχής μας. Τέλος, σάς εύχομαι να μην εγκαταλείψετε ποτέ την αναζήτηση, την περιπέτεια, τη ζωή, την αγάπη, γιατί η ζωή είναι μια θαυμάσια περιπέτεια που κανένας δεν πρέπει να εγκαταλείπει χωρίς να δώσει σκληρή μάχη. Σάς εύχομαι ιδιαίτερα, να είστε ο εαυτός σας, περήφανοι γι’ αυτό που είστε, και να χαίρεστε, γιατί η ευτυχία είναι το πραγματικό μας πεπρωμένο." Ζακ Μπρελ. Καλή χρονιά!! Κάλαντα Πρωτοχρονιάς https://youtu.be/sICf9cy-lHo?si=h3E-_LiMGQZgMWXB (Η εικόνα είναι από το web)
Ένα βίντεο που δημιούργησε το notebook lm με βάση το παρακάτω κείμενο του Μάνου Λαμπράκη. Στο τέλος του κειμένου υπάρχουν ερωτήσεις, φύλλο εργασίας, με βάση το βίντεο, μετά από προτροπή που έδωσα στην παραπάνω εφαρμογή, με την οποία πειραματίζομαι _______________ "Καταλαβαίνουμε πραγματικά, όσοι στεκόμαστε μέσα στον ναό εκείνη τη στιγμή, τι ζητά ο λειτουργός όταν εκφωνεί «Ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους, ἵνα ἐν ὁμονοίᾳ ὁμολογήσωμεν»; Καταλαβαίνουμε ότι η Εκκλησία, λίγο πριν από το Σύμβολον της Πίστεως, μας εισάγει στο ίδιο το μυστήριο της εκκλησιαστικής υπάρξεως; Ότι εδώ η ομολογία της πίστεως δεν νοείται ως ατομική διανοητική κατάφαση σε δογματικές αλήθειες; Δεν λέγεται το «Πιστεύω» από μεμονωμένες συνειδήσεις που απλώς συμπίπτουν ιδεολογικά. Η Εκκλησία απαιτεί πρώτα την ειρήνη, πρώτα τη συμφιλίωση, πρώτα την κοινωνία των προσώπων. Και μόνο τότε επιτρέπει την κοινή ομολογία του Τριαδικού Θεού. Το «Ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους» δεν προηγείται χρονικά του «Πιστεύω». Το γεννά. Γι’ αυτό...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου